Czesto zadawane pytania

Znajdź odpowiedź poniżej

  1. PRZEGLĄD
  2. MOJE ZAMÓWIENIE
  3. DOSTAWA
  4. PŁATNOŚCI
  5. ZWROTY

    CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?
    +

    Tak, zawsze możesz zwrócić nam swoje zamówienie. Pełny zwrot całej zapłaconej za produkt kwoty zostanie wysłany na tę samą metodę, której użyto do dokonania płatności, jeśli produkt zostanie do nas zwrócony w oryginalnym stanie w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania i przyjęty przez nasz Dział Obsługi Klienta.

    Jeśli przyczyną zwrotu była zła jakość lub błąd ze strony naszej firmy, poniesione koszty wysyłki również zostaną zwrócone. Jeśli zwrot był spowodowany zmianą zdania lub błędem klienta, koszty wysyłki będą ponoszone przez klienta. Kredyt na koncie w sklepie zostanie przyznany na każdy zwrot otrzymany po okresie 14 dni roboczych. Aby zakwalifikować się do zwrotu pieniędzy, każdy przedmiot zwrócony do naszego Działu Obsługi Klienta musi zostać odebrany w oryginalnym stanie.

  6. UPRAWA CEBULEK KWIATOWYCH
  7. GWARANCJA I JAKOŚĆ

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ SWOJĄ PRZESYŁKĘ?
+

Tak, zawsze możesz zwrócić nam swoje zamówienie. Pełny zwrot całej zapłaconej za produkt kwoty zostanie wysłany na tę samą metodę, której użyto do dokonania płatności, jeśli produkt zostanie do nas zwrócony w oryginalnym stanie w ciągu 14 dni roboczych od jego otrzymania i przyjęty przez nasz Dział Obsługi Klienta.

Jeśli przyczyną zwrotu była zła jakość lub błąd ze strony naszej firmy, poniesione koszty wysyłki również zostaną zwrócone. Jeśli zwrot był spowodowany zmianą zdania lub błędem klienta, koszty wysyłki będą ponoszone przez klienta. Kredyt na koncie w sklepie zostanie przyznany na każdy zwrot otrzymany po okresie 14 dni roboczych. Aby zakwalifikować się do zwrotu pieniędzy, każdy przedmiot zwrócony do naszego Działu Obsługi Klienta musi zostać odebrany w oryginalnym stanie.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami tutaj